Met een 8+ van huurders zijn we blij,
maar nog niet tevreden!

Onderhoud in bewoonde toestand vraagt om aandacht, of het nu een kleine reparatie is of een grootschalig project. Wij koppelen de systemen van onze opdrachtgevers aan onze eigen systemen, zodat we bewoners optimaal kunnen informeren over de werkzaamheden.

Wat gaan we doen,
hoe lang gaat het duren en
wanneer is het klaar?

Met duidelijke communicatie halen we vaak al de grootste zorgen weg. Bovendien zitten de medewerkers van ons Klant Contact Centrum elke dag klaar om vragen van bewoners te beantwoorden. Dat doen ze met begrip en enthousiasme, net als het vaste onderhoudsteam. We proberen overlast zoveel mogelijk te beperken en stellen ons behulpzaam op. Want een bewoner die zich gehoord en snel geholpen voelt, is een tevreden huurder. En daar helpen wij onze opdrachtgevers graag mee.

Wij werken voor meer dan 20 professionele opdrachtgevers en behandelen per jaar ca. 25.000 reparatieverzoeken.

Wij zijn KBK bouwgroep.
Een partner om op te bouwen.

Benieuwd naar wat we voor u kunnen betekenen?

0299 - 367 322 Stuur een vraag

Hoofdkantoor KBK bouwgroep, Morseweg 1, 1131 PE Volendam, Postbus 15, 1130 AA Volendam