KBK specialisme

Bewonerscommunicatie

KBK bouwt huizen om in te wonen, renoveert in bewoonde toestand en is een onderhoudspartner voor veel woningcorporaties. De communicatie met kopers en huurders is dan ook een onderdeel dat wij nog steeds elke dag verbeteren.Naast ons KlantContactCenter, waar elke dag 10 dames klaar staan om reparatieverzoeken in te plane, begeleiden en af te handelen, hebben wij 4 kopersbegeleiders in vaste dienst. Bovendien hebben wij de beschikking tot meerdere professionele huurdersbegeleidsters. Voor elke klus de juiste mensen om te informeren, voor te lichten en te adviseren. Wij lichten graag toe wat we voor uw organisatie kunnen betekenen.

Ons Plan & Belteam

Ons Plan & Belteam is de schakel tussen huurder en uitvoeringsteam. Zij ontvangen en registreren service-meldingen en zorgen voor een afspraak met ons uitvoeringsteam. Deze mensen zijn speciaal opgeleid om op een correcte manier om te gaan met mensen en worden ondersteund door een team van uitvoerende mensen waar ze bij vragen op kunnen terugvallen. Naar behoefte van de corporatie kan de afdeling Dagelijks Onderhoud zowel een coördinerende als een uitvoerende rol aannemen.

Huurdersbegeleiding

KBK heeft bewonersbegeleidsters in huis met veel ervaring. Deze begeleidsters worden ingezet al voordat het project gaat starten om de bewoners te informeren over de werkzaamheden. Indien gewenst is zij aanwezig op de bouw om de keuze van tegels e.d. te begeleiden, of houdt zij spreekuur in de keet om vragen te beantwoorden. Deze huurdersbegeleidster is 7 dagen per week bereikbaar als aanspreekpunt, wat huurders als zeer prettig ervaren. In overleg met de opdrachtgever verzorgt de huurdersbegeleidster informatieavonden om alle mensen te informeren over algemene zaken en zorgt zij voor de totale commuicatie door middel van posters, social media en nieuwsbrieven.

Kopersbegeleiding

Onze afdeling kopersbegeleiding bestaat uit vier ervaren kopersbegeleiders, en daarmee is onze organisatie volledig op het systeem van consumentgericht bouwen ingesteld. KBK biedt kopers standaard veel individuele vrijheid bij het realiseren van hun woonwensen. Dit geldt niet alleen voor uitbreidingen of aanpassingen, maar ook voor de uiteindelijke afwerking van de woning. De cliënt wordt vanaf het eerste contact op alle mogelijkheden gewezen en krijgt bij het inpassen van zijn wensen en de uitvoering ervan alle aandacht. Dit moet leiden tot wonen op maat.

Kopersportaal

Daarnaast kunnen de kopers inloggen op het kopersportaal van KBK. Hier kunnen zij hun wensen kenbaar maken en direct offertes opvragen. Op deze manier is er altijd overzicht op meer- en minderwerk en de status van offertes. Bovendien is medio 2018 ons nieuwe bedrijfspand in Volendam klaar en vanaf dan kunnen de kopers gebruik maken van de zeer uitgebreide showroom waar zowel standaard als extra opties op het gebied van alle denkbare zaken te zien zijn.



Projecten uitgelicht

Verfijn zoekopdracht
Specialisme
uw partner in bouw, renovatie en vastgoedonderhoud