3 november 2020
Bewoners “De Hunselaer” zeer tevreden over groot onderhoud
Grootschalig onderhoud in bewoonde toestand aan bijvoorbeeld gevels, badkamers, keukens en toiletten heeft nogal een impact bij bewoners. Het is dan ook van groot belang om vooraf goed te communiceren en de juiste voorzieningen te treffen. Daarnaast is een efficiënte en opbouwende samenwerking tussen de opdrachtgever, aannemer en de bouwpartners essentieel.
Bij het project “Groot Onderhoud 88 woningen De Hunselaer” te Honselersdijk, dat uitgevoerd wordt door dochteronderneming KBK Thijsse bouw in opdracht van Vestia, komt dit allemaal goed samen en loopt het als een zonnetje.
Vooraf is er een bewonersavond gehouden. Voor aanvang en tijdens de werkzaamheden communiceren we kort en helder over wat de bewoners kunnen verwachten. Er is ruimte voor hun inspraak. Als de bewoners door de werkzaamheden tijdelijk niet kunnen verblijven in hun woning of geen gebruik kunnen maken van hun badkamer worden er rust- en/of douchewoningen ingezet. En we werken met innovatieve producten, waardoor we stof, overlast en doorlooptijden beperken.
Bij dit project zijn de bewoners bijzonder tevreden met onze aanpak. Bij de eerste twintig opleveringen hebben wij een gemiddelde beoordeling gekregen van 9,3!
Zo was Gitta zo tevreden dat zij onze mensen een paar biertjes en een lieve kaart cadeau deed. Hier worden we natuurlijk ontzettend blij van en het motiveert ons om ook voor de rest van het project deze hoge bewonerstevredenheid te behalen.
Vergelijkbare berichten
KBK bouwgroep en Rijswijk Wonen sluiten overeenkomst als partners voor reparatieonderhoud en BKT-renovaties
Bericht bekijkenMet de brede regionale kennis en de bewezen structuur uit Amsterdam kunnen we gefaseerd doorpakken
Bericht bekijkenWij zijn KBK bouwgroep.
Een partner om op te bouwen.
Benieuwd naar wat we voor u kunnen betekenen?